Напамінак бацькам першакласніка

Паважаныя бацькі!

      Ваша дзіця паступае ў 1 клас. Як зрабіць яго вучобу цікавай, займальнай, якая забяспечвае пастаяннае множанне ведаў і практычных навыкаў? Досвед педагогаў паказвае, што вучыцца паспяхова толькі той навучэнец, які ўмее кіраваць сабой, падпарадкоўваючыся тым патрабаванням, якія прад'яўляюць яму дарослыя. Таму поспех у засваенні ўсіх прадметаў вызначаецца не столькі ўжо наяўнымі навыкамі чытання, пісьма, рахунку, колькі здольнасцю слухаць настаўніка, выконваць усе правілы арганізацыі навучальнага жыцця ў школе. Такі навык выпрацоўваецца вамі з дапамогай дакладнай арганізацыі таго часу, які дзіця праводзіць дома. Калі ён мае пэўны пералік хатніх абавязкаў, выконвае рэжым дня, не спрачаецца з вамі, калі яму даюць канкрэтнае даручэнне, асэнсавана глядзіць тэлеперадачы, размаўляе з сябрамі з пэўнай карысцю для сябе, то яму лёгка навучыцца за кароткі час стаць навучэнцам, які сваёй вучобай будзе прыносіць радасць самому сабе, вам і настаўнікам.

      Таму прапануем вам:

      Распрацаваць разам з дзіцем абгрунтаваны рэжым дня, абавязкова які ўключае ў сябе 20-30 хвілін чытання разам з вамі; прагляду тэлеперадач, але не больш за 1-1,5 гадзін з пераказам вам таго цікавага, што дзіця даведалася з іх. Пры гэтым паспрабуйце істотна абмежаваць прагляд дзіцячых і дарослых фільмаў, дзе дэманструюцца карціны гвалту, жорсткасці, запалохванні. Яны неўзаметку, але няўхільна расхістваюць нервовую сістэму маленькага чалавека.

      Прадугледзьце час для актыўнага адпачынку, абавязкова які ўключае тыя фізічныя практыкаванні, якія развіваюць спрыт, рухомасць, шпаркасць рэакцыі і цярпенне. Пры гэтым лепш за ўсё праводзіць гэтыя заняткі на свежым паветры. Важна, каб вольны час не быў напоўнены гультайствам, поўнай бессэнсоўнасцю стыхійных дзеянняў.

      Старайцеся пры ацэнцы свайго дзіцяці адзначаць перш за ўсё яго поспехі, звязаныя з пераадоленнем уласнай ляноты, запальчывасці, неарганізаванасці, бязвольнасці. Толькі пасля гэтага ўказвайце на тыя недахопы, з якімі неабходна яшчэ працаваць яму самому. Вядома, што развіццё асобы вызначаецца ўзроўнем сталасці яе гонару, пачуцці сораму, сумлення, наяўнасцю волі, цярпенні, імкненні да сталага самаўдасканалення.

      Бацькі толькі дапамагаюць дзіцяці сфарміраваць дадзеныя якасці. Мы жадаем вам цярпення, спакою, аптымізму ў арганізацыі той падтрымкі, якая патрабуецца дзіцяці для забеспячэння яго паспяховай будучыні.

      Абмяркуйце з дзіцем тыя правілы і нормы, з якімі ён сустрэўся ў школе. Растлумачце іх неабходнасць і мэтазгоднасць.

      Падтрымайце ў дзіцяці яго імкненне стаць школьнікам. Ваша шчырая зацікаўленасць у яго школьных справах і клопатах, сур'ёзныя адносіны да яго першых дасягненняў і магчымых цяжкасцей дапамогуць першакласніку пацвердзіць значнасць яго новага становішча і дзейнасці.

  • Адно акно
  • Шосты школьны дзень
  • Ахова дзяцінства